CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 February 2012

Lena AF - Bicara Hati

This Is My Favorite Song peeps.. Enjoy~~~~~








Pinjamkan hatimu 
Agar dapat aku tunjukkan cintaku 
Moga engkau tahu semua kasihku 
Hanya untukmu 
Setiap rinduku nyata pada mu 

Pinjamkan cintamu 
Agar dapat aku selami hatimu 
Moga aku tahu ikhlasnya 
Kasihmu hanya untukku 
Percaya rindumu nyata pada ku 

Chorus: 
Bicaralah hati tentang kita 
Bicaralah hati untuk selamanya 
Bicaralah hati dengan rela 
Kau lengkapkan hidupku 
Sempurnakan cintaku 
Biar hati kita jadi satu 

Ulangi Chorus: 
Bicaralah hati tentang kita 
Bicaralah hati untuk selamanya 
Bicaralah hati dengan rela 
Kau lengkapkan hidupku 
Sempurnakan cintaku 
Biar hati kita jadi satu..wooo.. 

Bicaralah hati tentang kita 
Bicaralah hati untuk selamanya 
Aku akan selalu ada dihati mu 
Dan kau untuk aku selamanya.. 

Pinjamkan hati mu 
Agar dapat aku tunjukkan cintaku 
Moga engkau tahu semua kasih ku hanya untukmu 
Setiap rinduku nyata padamu 

0 Ulasan:

Post a Comment

Thanks all.. muahxxx